CENNIK

Reklamy:

- narazie niedostępne -

NAGŁÓWKI
To zależy od stopnia trudności. Ale mniej więcej tak 7-15 sd. Tak więc nie drogo.

Metamorfozy
Za darmo.

Oceny
-||-

wtorek, 21 grudnia 2010

Wybór dnia ;p

Dzisiejszy wybór dnia to mi wygląda jak perfumy z takim czymś ja mam podobne tylko że czarne hehe. 
Oto zdj...
 Pisała dla was Zuz...Kacz... Dzięx piszcie do nie jak chcecie...
  

Metamorfoza Wiki_06

Tu wstawię obrazek.. ;d
Chyba sama kiedyś się taką zrobię...
Komentarz dodam jutro ;d (teraz lece spać jestem straaasznie zmeczona hehe ;d)

Metamorfoza Misskarola110

Myślę, że dość fajnie mi wyszło. :)
I jak? Podoba się?
Mój przecudowny komentarz:
Rada... Brwi i cienie, nie nawidzą się. Tak więc trzymaj je od siebie zdaleka ;d (mam nadzieję, że zrozumiałaś ironię ;p)
Tak, to wszystko wydaje się całkiem OK. A nie... Coś mi tu nie gra... Chyba przesadziłaś z dodatkami. Moja zasada: Jeden albo dwa dodatki i tyle... I jeszcze jedno. Nie podoba mi się troszkę wykonanie pasemek. Są niestaranne. Jeszcze jedno; za dużo LUXE. Ladne są bardzo te cienie, ale za dużo ich dajesz. Albo, na usta, albo na powieki, lub na usta i na kąciki oczu. Wtedy wygląda to bardzo ładnie. ;) Moja końcowa ocena to 7/10. :) Nieźle. 

Oto link do apartamentu MissKarola110: 

Dzisiejszy ciuszek w "Świątecznym Kalendarzu"

To są buty mi się za bardzo nie podobają no wiecie czemu...Ten kolor jest nie czerwony tylko bordowy taki o ble no wiecie o co mi chodzi jakiś dziwny dosłownie w nawiasie (hehe)
A teraz fotka...
 Przepraszam że takie małe to zdjęcie jakoś mi tak wyszło jeszcze raz sory....
Piszcie jak coś do Zuz...Kacz...
Dziękuje xd

Nowe Fryzury !!!

Oto one są piękne jak dla mnie. A wy jak myślicie?

Ale to nie koniec :p
Jeszcze 3 fryzury xd



Zuz...Kacz... 
Jak chcecie to piszcie do mnie by:Zuz...Kacz...

poniedziałek, 20 grudnia 2010

Darmowa bombka :)


1. Wchodzimy na http://proxysmart.info/
2. Wpisujemy http://www.stardoll.com/
3. Logujemy się
4. Wpisujemy http://www.stardoll.com/en/contest/finish.php?id=849

Darmowa skarpetka ;d


1. Wyczyść historię przeglądania i zmień proxy na:
147.102.82.32 Port: 3128 lub 62.103.162.171 Port: 8080 lub 195.200.193.156 Port: 8085
2. Zamknij okno i otwórz ponownie
3. W pasek URL wpisz stardoll.com
4. Zaloguj się na Stradoll
5. W pasek URL wklej link: http://www.stardoll.com/en/contest/finish.php?id=848


A tak ona wygląda:

Nowa kolekcja sunny bunny.

Oto cała kolekcja:
Sunny Bunny Kloz
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiizxO0dnZZNgiZvdz5obnq2yyxFqPRypPyNsF-e3RiQV9alhoi_njOkdzViBzMykUHWWx1zO9F7h2SaUdIAz8lUNqlxUNnzlnCatQR507gpKN3m4d30tb3oR0JZ94lZivVeCJs_efKQps/s1600/sb.png 
 Sunny bunny:
ImageShack, share photos, pictures, free image hosting, free video hosting, image hosting, video hosting, photo image hosting site, video hosting site

Darmowa kokarda

 
Aby ją zdobyć wystarczy wziąć udział w konkursie:
Oto ona:

Wiadomości ze starplazy.

Od razu mówię...
O Sunny Bunny, napiszę w następnej notce.!

Tak więc.. Do rzeczy. Do starplazy doszło kilka nowych ubrań. Nie są za bardzo w moim stylu. Jedynie, podoba mi się czarna spódniczka, ale podobnych do niej mam pełno w szafie i się waham z zakupem. Jeszcze sie zastanawiam. W sumie 9 sd, to nie jest wielki majątek, ale można za to co innego, może ładniejszego kupić.
- mileycyrus.0331

Dzisiejszy wybór dnia ;p

Ja myślę że jest ładna ta sukienka ale i tak bym jej nie kupiła hehe.
No nie wiem na pewno "kilka" osób to kupiło dlatego jest wyborem  dnia to jest logiczne ale nie dla mnie hehe. A teraz foto tak jakby
A teraz jak ja w niej wyglądam


niedziela, 19 grudnia 2010

Oto skrin

No jak wam się podoba ten skrean bo mi nawet hehe
EDIT OD ULA: Pisze się screen. :) i proszę, nie fascunuj się tak tym, że nauczyłam cię screeny robić!

Spoilery

Na razie tylko jeden. Jest nim "zwiastun" jutrzejszej sukienki "12 sukienek" Na 75% jestem pewna, że będzie kosztować tyle ile poprzednie - 25 sd. Nie jest ona brzydka, ale swoją urodą też nie olśniewa. Jest raczej.. - zwykła. ;d
Oto ona:

A wam się podoba?
Napiszcie. ;d
- mileycyrus.0331

Jak wykonać screen? (skrin)

Wiele osób, pyta sie, jak robi się screeny, a reszta nie wiem nawet co to jest. To jest taki obrazek. Tu, zamieścimy instrukcję, jak wykonać taki screen. 

1. Kliknij na ten przycisk na klawiaturze:
Po kliknięciu go, kopiuje ci się cały ekran. 
2. Otwórz program graficzny, np Paint.
3. Kliknij Ctrl  V - Lub Edycja ---> wklej
I widzisz?
4. Teraz wycinasz niepotrzebne rzeczy, i zostawiasz te które chcesz. I zapisujesz.Gotowe. ;d

Mam nadzieję, że ta instrukcja się na coś przydała. :)
Napiszcie w komentarzu. ;d

- mileycyrus.0331

Nowe figurki.

Nie przepadam za super supreme. No ale trzeba o tym napisać, jak się tego wcześniej nie zrobilo ;d.
no więc tak. Od razu mowię. ego gostka u góry przekreśliłam, i proszę! Nie karzcie mi na to coś patrzeć!
Oczywiście Dżejkob (Jacob) i Edward Kalen (Edward Cullen) Sprtzedali się najszybciej.. a ja i tak dalej uważam, że Jacob w pierwszej części Zmierzchu wyglądał jak mop... (no co. Jego fryzura na serio była mopowata!). No, w drugiej części, nareszcie wygląda jak czlowiek! Asz, żesz. Ale odbiegłam od tematu. W każdym razie, jedynie podoba mi się tylko Rihanna. Bardzo rozbawil mnie ten brązowy grzyb z Mario. Po przetlumaczeniu na Polski, będzie "Zły grzyb." a dokladniej.. pieczarka. ;d hehe.

Ok. Oto zdjęcie:
ps; bez urazy dla fanów dżastina bimbera. Ja i tak go nienawidze ;./ Już miley cyrus lubię bardziej od niego! A za nią też nie przepadam.

- mileycyrus.0331

Sukienka.

Jak pisałam w poprzednim poście, kolor tej sukienki mi się nie podoba. Ale do rzeczy. Chodzi o to, że to jest sukienka z kampanii "12 sukienek". Ja z tych wszystkich które wyszły kupiłam tylko jedną. I jest nią ta taka z jakby błyszczącą górą. (jakby ktoś nie wiedział o którą chodzi, jest ona w mojej szafie ;p).
A wam się podoba?

- mileycyrus.0331

Wiadomości ze starplazy.

Dzisiaj doszło kilka nowych rzeczy do sklepu. Raczej nie są w moim stylu, ale zaznaczylam 2, które z te grupy podobają mi się najbardziej.
Podkolanówki... Zwykłe, czarne... Zamierzam je kupić. Mogą się na coś przydać.
Sukienka... Podoba mi się w niej TYLKO krój. Kolor zupełnie nie dla mnie... Zbyt jaskrawy.! ;d

Zobaczymy co jutro przyniesie nam los... A raczej... Starplaza! :p;d

- mileycyrus.0331

Sukienka z kalenadrza - dzień 19.

Już 19 dni, kalendarz adwentowy jest dostepny na naszej stronie. Dzisiejszym prezentem jest sukienka, całkiem ładna, tylko mi sie zdaje, że trochę "duża". Nie jest ona droga, tak więc ją kupiłam. Kosztuje tylko 2 sd. 
 Oto ona:
 A wy.? Co o niej myślicie? Kupicie? A może już to zrobiliście? Czekam na komentarze. :)

- mileycyrus.0331

Kalendarz adwentowy.

Dopiero wczoraj powstal ten blog, a kalendarz adwentowy trwa już ponad 2 tygodnie. Aby nadrobić stracone rzeczy, wstawiam tu screen z wszystkimi okienkami, jakie pojawiły się do tej pory. ;)
Przepraszam za kolory i grafikę. Coś mi się z Paint'em podziało i mi zmienia teraz kolory. ;./ Będzie trzeba coś nad nim pomyśleć.. ;d

- Mileycyrus.0331

Darmowy top i jabłuszko

1. Wejdź w http://www.stardoll.com/en/contest/view.php?id=844.
2. Zaloguj się.
3. Wejdź w http://www.stardoll.com/en/contest/finish.php?id=844.
4. Darmówka teraz na was czeka! ;d



- Zuz...Kacz...

Darmówki po prostu ;p

1. Wejdź na 4proxy.de albo german-proxy.de
2. W okienko wpisz http://www.stardoll.com/en/contest/view.php?id=845
3. Zaloguj się
4. W okienko wpisz http://www.stardoll.com/en/contest/finish.php?id=845
5. i... Już.


-Zuz...Kacz...
Przepraszamy za obrazek nastały uszkodzenia xd

Korona z świeczkami(niby hehe)

1. Wejdź na http://www.facebooksurfing.info/
2. W okienko wpisz http://www.stardoll.com/en/contest/view.php?id=824
3. Zaloguj się
4. W okienko wpisz http://www.stardoll.com/en/contest/finish.php?id=824
5. Gotowe :)

- obrazek z bloga stardoll-i-my -


- zuz...kacz...

Darmowa mysz(lub chomik) z kwiatami.

1. Usuń historię przeglądania i zmień proxy na 147.102.82.32 Port: 3128
2. Zamknij i otwórz przeglądarkę
3. Wejdź na stardoll.com
4. Zaloguj się
5. Wejdź na http://www.stardoll.com/en/contest/finish.php?id=842
6. Gotowe!





- zuz...kacz...

EDIT OD ULI: Śliiczny ;d

Darmowa lampa i dzwoneczki

1. Usuń historię przeglądania i zmień proxy na 62.142.57.72 Port: 8080
2. Zamknij i otwórz przeglądarkę
3. Wejdź na stardoll.com
4. Zaloguj się
5. Wejdź na http://www.stardoll.com/en/contest/finish.php?id=843
6. Gotowe!


- zuz...kacz...

sobota, 18 grudnia 2010

WIELKA LOTERIA

LOTERIA!
1x30sd
1x20sd
2x5sd

3xreklama w poście.
5xreklama w pasku bocznym.
15xgłosy na wszystko
A z osób, które nic nie wygrały (głosy się nie liczą), wybiorę jeszcze kilka, które dostaną te nie cenne, ale ładne ubrania. (a jeżeli ktoś nie jest ss, wtedy prezent za 2 sd) :)Jedna osoba może wylosować kilka nagród! ;d LOTERIA ODBĘDZIE SIĘ DOPIERO, GDY NA BLOGU BĘDZIE MINIMUM 55 OSERWATORÓW! :)
ps; losować będzie mileycyrus.0331
1x30sd
1x20sd
2x5sd

3xreklama w poście.
5xreklama w pasku bocznym.
15xgłosy na wszystko
A z osób, które nic nie wygrały (głosy się nie liczą), wybiorę jeszcze kilka, które dostaną te nie cenne, ale ładne ubrania. (a jeżeli ktoś nie jest ss, wtedy prezent za 2 sd) :)Jedna osoba może wylosować kilka nagród! ;d LOTERIA ODBĘDZIE SIĘ DOPIERO, GDY NA BLOGU BĘDZIE MINIMUM 55 OSERWATORÓW! :)
ps; losować będzie mileycyrus.0331 
JEŻELI CHCESZ BRAĆ UDZIAŁ W LOTERII, MUSISZ PODPISAĆ SIĘ POD SPODEM! INACZEJ NIE BĘDZIE LICZONE!
MENTARZU!

Reklama na bloga stardoll-newsy2

CHCESZ ZDOBYĆ 50 SD I INNE FAJNE NAGRODY? TERAZ TO NIE PROBLEM! :)
Drodzy czytelnicy tego bloga! Jestem MileyCyrus.0331, a ze mną są Zuz...Kacz... i StylowaBabyGirl. Macie teraz wilką okazję, zdobycia SD praktycznie za nic! :)
Wystarczy dodać się na nasz blog teamstardoll.blogspot.com... I napisać w poście "Loteria", że
się zgłaszasz. :)
Proste? Tak! Nie ma nic prostszego! :) No oprócz kiwnięcia palcem ;d..
Ale to prawie to samo co dodanie się.. :) Tak samo proste! ;d
Jeżeli zrobisz, to o cię prosiłyśmy, weźmiesz udział w losowaniu takich nagród:
1x30sd
1x20sd
2x5sd
5xPrezent
3xreklama w poście.
5xreklama w pasku bocznym.
15xgłosy na wszystko
A z osób, które nic nie wygrały (głosy się nie liczą), wybiorę jeszcze kilka, które dostaną te nie cenne, ale ładne ubrania. (a jeżeli ktoś nie jest ss, wtedy prezent za 2 sd) :)Jedna osoba może wylosować kilka nagród! ;d LOTERIA ODBĘDZIE SIĘ DOPIERO, GDY NA BLOGU BĘDZIE MINIMUM 55 OSERWATORÓW! :)
ps; losować będzie mileycyrus.0331, JEŻELI CHCESZ BRAĆ UDZIAŁ W LOTERII, MUSISZ NAPISAĆ KOMENTARZ Z POD NOTKĄ "WIELKA LOTERIA".!

Tak więc powtarzam:

Wasze - Mileycyrus.0331, Zuz...Kacz... i StylowaBabyGirl

Pa ;*



Mini Konkurs

Kto to jest?
Proste - tak więc nagrodą będą wpisy i głosy wszędzie - oraz reklama.

Mini Konkurs

(mój ulubiony konkurs)

Ile tu widzisz koni?
(pomysł dzięki - stylowababygirl)

Mini Konkurs

Ile to jest?
12*3+17-8=?

Wylosuję szczęśliwą osobę, która wygra. :)

Nagroda: Wpisy i głosy wszędzie + prezent. 

Mini Konkurs

Co to jest za owoc?
Pytanie proste, tak więc tylko głosy i wpisy wszędzie. :)

Mini Konkurs

Kto to jest?
Podaj, pseudonim artystyczny, wiek, miejsce urodzenia i teledysk z którego pochodzi to zdjęcie! :)
Nagroda: jakiś prezent.

Mini Konkurs

  
Ile kosztowała, lub czy była darmówką ta sukienka? Nagroda - 2 sd, bo to jest prościzna.! :)

Witam ;p

Siemka tu z tej strony Zuz...Kacz... .Jak wiecie zależy nam żebyśmy miały dużo obserwatorów więc zachęcam do dodawania się.
A więc tak.
witam wszystkich na naszym blogu.Będzie dużo rzeczy o Stardoll.
Oczywiście  będą też darmówki które w pros wielbię hehe.
Mogą się pojawić różne konkursy , ale tego nie jestem pewna.
To ja tyle chyba heh xd.
Życzę wam dobrej zabawy.
By:Zuz...Kacz...
The End

Hej. ;)

Zaczynamy bloggowanie! :)

Z tej strony Mileycyrus.0331, czyli Ula. Każda z naszej trójki redaktorek, sworzy taki wpis specjalny - powitalny! :)

Mamy nadzieję, że ten blog, z czasem zyska wielką popularność. Chcemy, zarabiać na reklamach, jak inne blogi, sprzedając naglówki itp. A oprócz tego, być slawnym ;d.

Jest wiele plusów z takiego bloga. Heh...

Na blogu, będą nowości, darmówki, jakieś błędy stardoll'a, metamorfozy i oceny. ;d
Mam nadzieję, że się wam spodoba ;d.


- Wasza MileyCyrus.0331

ps; niech was mój nick niezmyli! Nie lubię Miley Cyrus! Gdy zakladałam konto, jeszcze ja lubiałam! :) Teraz juz jakoś nie...